Projet CECI
CECI
CECI Est une Carte Interactive
Accueil
Contribuer
Article
Logiciel
Projet
Auteur
Institution
Rechercher
Par catégorie
Par mots clés
×
Choisissez une langue
Français
English
Proposer une modification
Annuler la modification
Demander le retrait de cet article
Learning analytics for curriculum and program quality improvement (PCLA 2016)
Auteurs
Xavier Ochoa
Jim Greer
Marco Molinaro
Timothy McKay
Institutions
Escuela Superior Politecnica del Litoral
University of California
University of Saskatchewan
University of Michigan
Année :
2016
Lieu de publication de l'article :
Résumé de l'article
This workshop on Learning Analytics for Curriculum and Program Quality Improvement investigates how LAK can drive improvements in teaching practices, instructional and curricular design, and academic program delivery. This workshop brings forward research and examples of how LAK can help build the case for instructional, curricular, or programmatic change and further how LAK can be used to foster acceptance of change processes by teachers, administrators, and other stakeholders in the educational enterprise.
Mots-clés
Caractéristiques
Caractéristiques
level
primary
secondary
higher education
open
other level
step
description
diagnostic
prediction
prescription
other step
environment
distance
face-to-face
hybrid
MOOC
other environment
target
learners
teachers
institutions
researchers
other target
Envoyer
×
Annuler vos modifications ?
Oui
Non
Suppression
×
Pourquoi voulez-vous que cet article soit retiré ?
Demander le retrait de cet article